This is a demo store. No orders will be fulfilled.

Kontrakty serwisowe

Stabilność, przewidywalność i realne wsparcie techniczne. Oferujemy elastyczne kontrakty serwisowe, które zapewniają ciągłość pracy sprzętu i pełne bezpieczeństwo inwestycji.

Rozszerzone wsparcie techniczne

W ramach prowadzonej działalności proponujemy dodatkowe usługi z zakresu wsparcia technicznego oraz obsługi posprzedażowej — szybkie reakcje, jasne procedury i realną pomoc wtedy, gdy jej potrzebujesz.

Wydłużona gwarancja

Poza standardową gwarancją oferujemy możliwość jej wydłużenia i dopasowania do polityki oraz wymagań organizacyjnych klienta — bez kompromisów i niejasnych zapisów.

Rozwiązania szyte na miarę

Oprócz gotowych pakietów i standardowej opieki serwisowej realizujemy także indywidualne kontrakty, projektowane pod konkretne środowisko, skalę i krytyczność wdrożenia.

Dobierz kontrakt do swoich potrzeb

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz podstawowej opieki serwisowej, czy kompleksowej obsługi SLA — przygotujemy ofertę dopasowaną do Twojego modelu biznesowego.

Wskazówka: im lepiej poznamy środowisko pracy i krytyczność systemu, tym precyzyjniej dopasujemy zakres kontraktu i czasy reakcji.