This is a demo store. No orders will be fulfilled.

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Działamy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz jasno określonym regulaminem sklepu. Zapewniamy przejrzystą i uczciwą procedurę zwrotów i reklamacji.

Prawo do reklamacji

Każdemu klientowi przysługuje prawo do zgłoszenia reklamacji zgodnie z §7 Regulaminu sklepu, na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów prawa.

Prawo do zwrotu

Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w sklepie internetowym zgodnie z §8 Regulaminu sklepu oraz ustawą o prawach konsumenta.

Stan zwracanego towaru

Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania wykraczających poza zakres konieczny do sprawdzenia jego cech i funkcjonowania, analogicznie jak w sklepie stacjonarnym.

Opakowanie i kompletność

Zalecamy odesłanie towaru wraz z kompletnym wyposażeniem. Oryginalne opakowanie nie jest wymagane, jednak jego brak może utrudnić bezpieczny transport.

Adres wysyłki

Towar reklamowany lub zwracany należy odesłać na adres siedziby firmy z dopiskiem „zwrot” lub „reklamacja”, wraz z danymi kupującego.

Procedura rozpatrzenia

Zwrot środków lub rozpatrzenie reklamacji realizowane jest zgodnie z zapisami regulaminu i obowiązującymi terminami ustawowymi.

Regulamin sklepu

Szczegółowe informacje dotyczące procedur zwrotów i reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu internetowego.

Transparentne zasady: jasne procedury, zgodność z prawem i pełna informacja na każdym etapie procesu.