Prawo do reklamacji
Każdemu klientowi przysługuje prawo do zgłoszenia reklamacji zgodnie z §7 Regulaminu sklepu, na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
Działamy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz jasno określonym regulaminem sklepu. Zapewniamy przejrzystą i uczciwą procedurę zwrotów i reklamacji.
Każdemu klientowi przysługuje prawo do zgłoszenia reklamacji zgodnie z §7 Regulaminu sklepu, na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w sklepie internetowym zgodnie z §8 Regulaminu sklepu oraz ustawą o prawach konsumenta.
Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania wykraczających poza zakres konieczny do sprawdzenia jego cech i funkcjonowania, analogicznie jak w sklepie stacjonarnym.
Zalecamy odesłanie towaru wraz z kompletnym wyposażeniem. Oryginalne opakowanie nie jest wymagane, jednak jego brak może utrudnić bezpieczny transport.
Towar reklamowany lub zwracany należy odesłać na adres siedziby firmy z dopiskiem „zwrot” lub „reklamacja”, wraz z danymi kupującego.
Zwrot środków lub rozpatrzenie reklamacji realizowane jest zgodnie z zapisami regulaminu i obowiązującymi terminami ustawowymi.
Szczegółowe informacje dotyczące procedur zwrotów i reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu internetowego.
Transparentne zasady: jasne procedury, zgodność z prawem i pełna informacja na każdym etapie procesu.
Please complete your information below to login.
Zaloguj się
Stwórz nowe konto